سیدمحمدپارسا جونسیدمحمدپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه سن داره

♥پارســـــا وروجـــکــــــــ♥

...

1392/7/28 13:40
نویسنده : مامان جونی
194 بازدید
اشتراک گذاری

جز دعا کار دگر نیست مرا
شب روزت همه شاد
دلت از غم آزاد
همه ایام به کام
و تو پیوسته سرافراز و ز هر غصه برون
همچو گنجشک به هر بام ودرخت
بنشینی خندان
وسبکبال تر از برگ درخت
در هوا رقص کنان
مشق پرواز کنی سوی سپیدار بلند
و ز تو نغمه مستی آید ...
لحظه هایت چون قند
روزگارت لبخند
هفته هایت پر مهر
هر کجایی که قدم بگذاری
همه از کینه تهی
همه از قهر و عداوت خالی
همه جا ، نام تو از مهر ، به لب ها جاری ...
و تو با یاد خداوند بزرگ
به سلامت ببری راه به پیش...


 10 ماهگی سید محمد پارسا من قلبدر لابی هتل الرحیل دمشق90/1/22

قربون پارسای بی دنونم میشم منبغل

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الناز مامان طاها
28 مهر 92 18:38
سلام سید پارسای کوچولوی بی دندون خاله.....قربون خندت خاله جان که از ته دله.....مامانی زدی تو کار فلش بک


سلام الناز سادات عزیزم ممنون عزیزم از محبتت آره دیدم بچم عکس از کوچولوییش تو وبلاگش کم داره گفتم یکمیم از اون موقعها یاد کنم
باران
29 مهر 92 10:28
سلام آپم


اومدم عزیزم
مامان تینا و رایان
30 مهر 92 10:47
وای من چرا این پست رو ندیده بودم...عزیز خوشگل بی دندون بووووووس مامانی این ژاکت تنشو خودت بافتی؟


ممنون عزیزم آره گلم خودم بافتم برای سیسمونیش
خاله اکی
30 مهر 92 17:23
وای وای الهی قربونت بشم الهی گازت بگیرم وای خدا چه قدر جیگری دلم برای کوچولویات تنگ شده دلم میخواد بخورمت


اِاِاِاِ چه عجب!!! خاله اکیِ پارسا جون ممنون خوشگلم آره یادته جیگرمو چقدر با مزه ست نه!!!یادش بخیر بوس
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
1 آبان 92 14:46
ای جااااااااااان ناااازی
خاله اعظم
3 آبان 92 18:14
آخی پییـــــــــــــــــــــــــــــــرمرد خاله رو نیگا کن !!!!



ممنون خاله جون